Hos Safetyhub tror vi på, at elektronik skal gøre hverdagen nemmere og tryggere. Vi vælger kun løsninger, vi selv elsker at bruge.
VIGTIG INFORMATION
Ofte Stillede Spørgsmål
Virker SmartCard Tracker i hele verden?
Ja, din tracker virker i hele verden. Kortet bruger Android og Apples globale Find netværk til præcis lokationssporing.
Er der et abonnement eller en app, jeg skal købe?
Nej. Når du har trackeren og din smartphone har du allerede alt, hvad du skal bruge. Ikke flere apps og ingen abonnementer.
Hvad hvis jeg fortryder mit køb?
- Du har 30 dages fuld tilfredshedsgaranti. Er du ikke tilfreds, sender du bare kortet retur til os. Send det til Safetyhub, Baldersbuen 24, 2640 Hedehusene. Husk at skrive dit ordrenummer og dine kontaktoplysninger. Vi refunderer dit køb inden for få dage.
Hvad gør jeg, hvis noget ikke virker?
Hvis noget ikke virker og du ikke kan finde svaret her, så kontakt os. Vi er her for at hjælpe.
Hvor længe holder en opladning?
Det kommer lidt an på hvor ofte du sporer kortet, men som udgangspunkt skal du regne med kortet skal oplades 2-4 gange om året. I Find app'en kan du altid se kortets batteriniveau.
Er kortet vandtæt?
Kortet er IP68 certificeret, og det er samme klasse som mange nyere smartphones. Det betyder den er helt støvtæt og at det kan holde til temmelig meget vand. Men du kan ikke dykke med det - så lad være at bruge det til at spore dine guldfisk.
Jeg har flere spørgsmål - hvad gør jeg?
Du sender os en mail via vores kontaktside eller fanger os på Facebook eller Instagram, Vi er her for at hjælpe dig trygt videre.
Virker kortet med alle telefoner?
Ja, kortet virker med alle smartphones, der bruger iOS (altså Apple) eller Android (f.eks. Samsung. Xiaomi og Google,) Eneste begrænsning er Huawei telefoner, som ikke virker med kortet.